Dostawa i płatność

 

Dostawa

 

  • Dokładamy staranności, aby realizacja zamówienia, nastąpiła w ciągu 5 dni roboczych. Jeśli czas ten będzie się przedłużał, poinformujemy kupującego, drogą elektroniczną. Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się czasu dostawy, który zależy od podmiotu realizującego dostawę wybranego przez klienta.

  • w przypadku płatności przelewem elektronicznym, bankowym złożenie zamówienia jest równe z dniem otrzymania przez Componentstore.pl potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący tę transakcję.

  • Dostawa - uszkodzone opakowanie – Klient jest zobowiązany do sprawdzenia opakowanie paczki przy odbiorze od kuriera pod kątem uszkodzeń, zmarszczek i rozdarć.

  • Jeśli Klient ma zastrzeżenia do opakowania: należy spisać z kurierem „protokół szkody” i otworzyć w jego obecności przesyłkę, aby sprawdzić, czy produkt nie uległ uszkodzeniu. Jeżeli Klient odbierze przesyłkę od kuriera i nie zgłosi uszkodzeń, dla firmy kurierskiej i dla nas oznacza to, że otrzymał przesyłkę w idealnym stanie. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi wygasa w wyniku przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń.

  • W związku z przyjmowaniem przesyłek bez zastrzeżeń należy mieć na uwadze, że uszkodzenie przesyłki nie powstało w czasie wykonywania usługi przez firmę dostarczającą przesyłkę, w związku z czym firma spedycyjna nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody. Dodatkowo informujemy, że przyjęcie przesyłki z widocznymi uszkodzeniami (widocznymi uszkodzeniami zewnętrznymi) powoduje wygaśnięcie roszczeń.

  • Dostawa — uszkodzony produkt: Jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzona, klient zobowiązany jest do spisania z kurierem „protokół szkody”, będzie to podstawa do reklamacji u firmy spedycyjnej.

  • Jeżeli przesyłka była nieuszkodzona, kurier już odjechał, a Klient zauważył, że produkt jest uszkodzony, Klient ma TYLKO 7 dni na złożenie reklamacji u kuriera, który dostarczył przesyłkę

  • Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi wygasa w wyniku przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń. Nie dotyczy to jednak roszczeń z tytułu wad niewidocznych lub uszkodzeń przesyłki zgłoszonych przez Odbiorcę (czyli Klienta) firmie, która dostarczyła przesyłkę, nie później niż w terminie 7 dni od przyjęcia przesyłki. Oznacza to, że jeśli okaże się, że zawartość jest uszkodzona, masz tylko 7 dni na zgłoszenie tego firmie spedycyjnej, nie nam, Componentstore.pl, ale bezpośrednio przewoźnikowi.

  • Kupujący ponoszą koszty zwrotu uszkodzonego produktu do nadawcy. Jeżeli wadliwy produkt nie zostanie zwrócony w ciągu 14 dni, kupujący odpowiada za ewentualną utratę wartości. 

  • Uwaga! Jeśli nie odbierzesz paczki i wróci ona do nadawcy, czyli Componentstore.pl, Klient zostanie obciążony kosztami wysyłki i wysyłki zwrotnej.

 

Metody płatności

W Componentstore.pl dostępne są następujące formy płatności:

  • Przelew tradycyjny

  • Przelewy 24

  • Blik

  • Visa

  • stripe

  • Apple Pay

  • Google Pay

 

Nr konta Mateusz Bielecki:

Milenium 84 1160 2202 0000 0006 0826 8929

Jeśli płatność nie powiodła się, możesz dokonać ją na powyższe konto, w tytule przelewu wpisując numer zamówienia.